čtvrtek 3. prosince 2009

MS v silniční cyklistice 10.12.2009

Jako vždy, Vendula stále nabízí místo. Kdo ne/přijde?

9 komentářů:

  1. Tak bohužel velmi výjimečně se tento týden nemohu zúčastnit (pracovní zakázka). Nabízel jsem místo Mílovi ať vezme kamaráda či kamarádku, ale netvářil se na to...

    Takže moje místo je pro tentokrát k dispozici pro kohokoliv...

    Kouřa

    OdpovědětVymazat
  2. Nahlaste se nekdo na vedeni ctvrtecni hodiny. Nekdo, kdo jste hodinu jeste nevedl. Obratem!

    Anebo se najde nekdo, kdo to jiz vedl? Ja bych se tomu osobne rad do Vanoc vyhnul ... Po Vanocich se tomu nebranim.

    Fanda

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já to beru. Blondýn

    OdpovědětVymazat
  4. Tak práce se mi posunula na dřív. Na osmou to sice asi nestihnu, ale na druhou hodinu dost možná jo. Kdyby byli všechny kola obsazený, tak vás aspoň povzbudím :) Kouřa

    OdpovědětVymazat
  5. Moje místo bude volný, stále bojuju s nějakou nemocí, tak ať vás tam všechny nenakazím. Lavor

    OdpovědětVymazat
  6. OK
    místo Lavora přijde samotný pan Hanák! :)
    eddy

    OdpovědětVymazat
  7. Místo Vendy přijde můj tajný host.
    Zatím toto obsazení:
    Puchy, Blonďák, Eddy, Kouřa (pouze hoďka), Zuzka, Ráďa, MB, Verča, David, host Blonďáka, Bořan, Hanák, Vrabčák, Fanda, Míla

    Začínáme s Ráďou hledat hudbu, takže zatím první informace. Pojedou se dvě kola posledního MS v silniční cyklistice, tzn. připravte se na čtyři kopce, několik úniků a stíhaček a hlavně na závěrečný spurt.

    Mějte se

    Race description
    http://www.mendrisio09.ch/percorso4fbe.html?nid=63&lid=1

    Race circuit animation
    http://www.mendrisio09.ch/documenti/video_strada_low.wmv

    OdpovědětVymazat
  8. Hanák?? Neznám ...

    -Fanda-

    OdpovědětVymazat
  9. Markéta - vejdu se ještě? Snad jo.

    OdpovědětVymazat